ببینید | رفتار نظامیان صهیونیست با کادر درمان بیمارستان ابن سینا

رسانه های فلسطینی صبح امروز جمعه اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی از کارکنان و کادر درمان بیمارستان ابن سینا در جنین خواستند هر چه سریعتر این بیمارستان را تخلیه کنند. آنها امدادگران این بیمارستان را بازداشت کردند.
کد خبر: ۱۴۳۱۲۶۳

به گزارش جام جم آنلاین، خبرگزاری فلسطینی «وفا» به نقل از منابع محلی گفت ارتش رژیم صهیونیستی از چند ساعت پیش، این بیمارستان را از همه طرف محاصره و اقدام به بازرسی آمبولانس ها کرده و با استفاده از بلندگو خواستار تخلیه بیمارستان شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی تعدادی از امدادگران را وادار به خروج از بیمارستان کردند و از آنها خواستند با بالا بردن دست از بیمارستان خارج شوند و سپس اقدام به بازرسی و بازداشت چند نفر از آنها کردند.

تعداد بازدید : 37
تعداد بازدید : 28

دکتر وسام صبیحات، مدیر کل وزارت بهداشت در جنین هم گفت که ارتش رژیم اشغالگر بیمارستان ابن سینا را محاصره کرده است و مانع ورود آمبولانس ها و حتی بیماران به این بیمارستان می شود.

ارتش رژیم اشغالگر از بامداد روز جمعه از چند محور وارد شهر و اردوگاه جنین شد و همه ورودی های این شهر را بست و آن را از محیط اطراف جدا کرد. نظامیان صهیونیست سپس چندین خیابان را تخریب و 7 شهروند را بازداشت و زیرساخت های آن را در چند نقطه به طور کامل نابود و چند خودرو را منفجر کردند.

همچنین در پی حمله پهپادها و تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی، چند شهروند فلسطینی مجروح شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها